Rovno na obsah Rovno na menu
Hanušovce nad Topľou
mestoHanušovce nad Topľou
Vytisknout

Ako postupovať pri výpadku elektrickej energie

Ako postupovať pri výpadku elektrickej energie

Kampaň ZMO VR

Obce a mestá vranovského okresu dávajú odpoveď na otázku - Ako postupovať v prípade výpadku elektrickej energie na odbernom mieste?

Cieľom tejto informačnej kampane je ponúknuť verejnosti užitočné rady a odporúčania pre riešenie praktických situácií.

Výpadok elektrickej energie je možné nahlásiť prostredníctvom poruchovej telefonickej linky 0800 123 332 alebo elektronicky cez web stránku www.vypadokelektriny.sk, kde získate aj informácie o plánovaných odstávkach.

Hlásenie cez poruchovú telefonickú linku je časovo náročnejšie. Telefonická linka je prioritne obsluhovaná umelou inteligenciou a pri nevyriešení problému umelou inteligenciou operátorom.

Hlásenie cez webovú stránku www.vypadokelektriny.sk je jednoduchšie a rýchlejšie. Podmienkou k nahláseniu výpadku je mať k dispozícii smartfón a mobilné dáta/mobilný internet.

Upozornenie! Ak pri nahlásení nedodržíte postup VSD, a.s., môže vám byť udelená sankcia za neoprávnený výjazd.

Kompletný návod, ako správne postupovať, nájdete v letáku, ktorý spracovala a oficiálne vydala Východoslovenská distribučná, a.s. Môžete si ho vytlačiť a umiestniť na viditeľné miesto v domácnosti, aby ste v prípade potreby vedeli rýchlo reagovať.

Dátum vloženia: 2. 2. 2024 6:57
Dátum poslednej aktualizácie: 2. 2. 2024 7:03
Autor: Gabriela Sabová

Matrika


Matrika

Elektronické služby


Elektronické služby

Virtuálna prehliadka


Virtuálna prehliadka

Partnerské mestá


Mapa